Natenczas Wojski... Natenczas Wojski...
607
BLOG

Adios Amigos! Biorę dzidę i idę

Natenczas Wojski... Natenczas Wojski... Polityka Obserwuj notkę 40

Nikt do niczego nie może mnie zmusić, nawet (z pozoru) ze szlachetnych pobudek, żeby nie powiedzieć dla mojego dobra. Taką mam zasadę od lat i nie zrobię wyjątku nawet dla przeuroczej Pani Bogny Janke.

Komentowanie w Salonie przez konto na słynnym z blokowania, cenzurowania i selekcjonowania użytkowników Facebooku pod przymusem? Jeszcze czego! Czyżby administratorowi S24, komentującemu pod nickiem @Wojtek24, nie starczało już narzędzi do dyscyplinowania blogerów poprzez demonstrację możliwości ujawnienia danych adresowych komentatorów i blogerów, przez szantażyk, czy też ingerencję w treść notki? Bawcie się wesoło, Szanowna derekcjo Salonu24, ale już beze mnie.

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim wspaniałym blogerom i komentatorom, których zważywszy na obfitość nie sposób tu wymienić, Autorom, których podziwiam i szanuję. Za honor poczytuję sobie to, że przez osiem lat miałam ogromną przyjemność wymieniać z Państwem myśli. Dziękuję i nisko się kłaniam także niekomentującym czytelnikom mojego blogu. Wszystkich Was, Szanowni, serdecznie pozdrawiam, życząc wszystkiegio najlepszego w Nowym Roku dla każdego z Was z osobna oraz wspaniałego, przełomowego dla naszej umęczonej szaleństwem Zjednoczonych Sił Zła Ojczyzny.

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka